Jack Skellington Link Select

Friday, 3 February 2012

Always Happy .!

         Asalammualaikum semue ..! ape khabar sihat .? qell sihat jew..^^' ermm nk cite pasal ape erk ..? o.O owh.,mase hari Rabu tu kan  sekolah ade buat Majlis Jasa Mu Di Kenang .Erm ..,sedih dah la 3 cikgu yng TOP dah x de..;( dah bersare ...=( yng paling sedih sekali Cikgu Mawi pon bersare.? ohw no..! ramai orang bagi hadiah mnase kat dewan ..:) qell kan pengawas kan so kene buat laluan utk cikgu-cikgu ..perhgg mase tu malu giler..! >.< ha3...tapi yng PALING BESTTT nyew makan gulai LEMBU.! daging die perhh lembut jew...Terime Kasih tukang masak sekalian ..! ^^' hehe PeaCE...TU MASE HARI rabu NOW  mari qell cite ape jadi harini ..hehe >.< tadi qell gi tolong mak cabut  Ubi Kayu .  mase nk tarik tu kan ..nmpk dh tanah retak dlm hati kate "ni mesti besar ni " tengok-tengok ..pERHhh..betul latu BESARNYEW.! ade yng ubi masuk kedalm yng  dalam,dalam,dalam .SANGAT sampai sakit tangan qell ni hu'... du,du,dui .. >.< hehe boleh la bagi kat orang sebelah ckit kan .?! Boleh la malam ni buat kuih .. =D ahh ..sedap nyew sliupp ...yumMy...!! >.< sekarang ni qell dah boleh dah tegur ORANG TU .! xyah dah nk malu2 kan .? PeAcE y0oo.!!

                                            sedap nyew .!

2 comments:

AimiSalsabila said...

hmm , kuat la pokcik nih sore

aq!l_d4us said...

Herm ..la....