Jack Skellington Link Select

Tuesday, 11 December 2012

Sorry my friends =D

     Asalammualaikum w.b.t , now I'm back again ==' #wuhoo . Harini qell terpasksa mengupdate this blog AGAIN ! Untuk membagi tahu kepade kawan-kawan qell yng tersalah sangka terhadap POKPIK JIMMY  yang telah dikhianati OLEH SEPUPUNYE ! #ape kes pulak ni ? Saya diberitahu oleh mangsa  yang sepupunye menceroboh fbnya ! #ohmy :O dan sepupunye mengugutnye  hendak membagi tahu yng " them " *mangsa yng lain  , sesuatu benda  #entah la ape tu = =' dan juge die mengahsut supaye adik-adiknya mengelar mangsa-mansa lain (them) .POKPIK JIMMY  berkate " saye pon telah menumbuk perut si penceroboh " #pergghhhh =D . Si penceroboh didapati melakukannya di homestay di Pulau Langkawi . # nk ikut  ! >.< .POKPIK JIMMY  sekali lagi berkate "saye meminta maap atas kelakuan si penyibuk  dan juga jng lah salah sangka dan juga meminta maap sekali lagi ..."   * I'm begging you all ." OK , sekian terima kasih , saya aqil daus melaporkan dr tempat kejadian =) .  



                           #hohoho :p


                                 =)

Monday, 10 December 2012

Update !

     Asalammualaikum w.b.t , yeah ! I'm back !   jap nak jerit jap ....." huuuuuuuuaaaaaarrghhhhh....!!!!! "  # hohoho =D .Yeye ! Wahai blogku  # = =' rindu aku x ?  !!  Akhirnya , aku dpt on FAceBOok ! # yeah !

                                                           
                                                            L.O.L !
                       


    Cuti sekolah ni korang x gi mane-mane kew ? Dah melawat dah LEGOLAND ? # ^_^ Saya hampir nk pegi dah sane ! Tp sayang seribu kali sayang xdpt nk gi  =( #ohmyheart .I know tiket entire for Legoland mahal.....tp qell dpt discount ! # XD hohoho .. Hem ! lantakleh ...xdpt gi pun ~ Janji dpt gi I.C.T # mujurlah +D . HUuuhhhh ..! Penat giler main game kat dalm fb ..name game tu UBERSTRIKE ...kalau pernh men JOM LWN ! XD ape2 pon sempat jugak aku men game WILD ONES ! # yeah !  





 Ok , tujelah from me ....*dah xdek idea ..= ='      T.AT.A !  n tahnkz  kerane membace ^_^ # budaq zaman sekrng xberminat dgn membace -_-' tidak begitu ?? klu  tak xpe...klu ye OK ...huhuhu...
                     









                          ~ END~