Jack Skellington Link Select

Saturday, 18 February 2012

ngheee =='

               Asalammmualikum everybody .! how are you today .? I'm fine :D ha3 ehem .. qell want share a story .
           Pada hari yang lepas ,ha3 >.< ok,ok abaikan jew yng ni .. hehe +)  dlm minggu ni penuh dengan  homewrok  "nghee ==' " ha3 .. KH,BM,PAI,GEO and SEJ .! arghh nasib baik 2 hari cuti hiuhh .. ^_^ boleh la siap kan >.< oK,OK..The End ...ha3 XD Malam semlm qell main game Wild Ones in Facebook disebabkan itu KEBOSANAN telah menghilang (Y) Thankz guys .^_^ ! MAISARAH AZEMAN hu'? are you serius ...!!! :O ha3 Randy .....mai tuuhhh ..!! ha3 .. >.< shusshh senyap .. !! nnti pecah RAHSIA .! ha3 .. :) XDXD Aisar Shazni bile nk ON !!! HA3 /.. bersabar jew lah ...(Y) hehe :p


Friday, 10 February 2012

HehehE..... :P

                  Asalammualaikum semue ....!! ehem, sihat kew ? qell sihat jew . Lame dah qell x update blog. Qell nk cerite ni ! nk dengr ?! ha3 >.< Minggu ni qell rase mmg BENGANG,SAKIT hati ,so ssaadd .! you know ...!? qell ngan budaq tu selalu jew gaduh  setiap kali datang sekolah . :P aduhai .! seiap kali jeww gaduh mesti qell yng mengalah  .. nk buat mcm mane kan budaq yng x matang lagi .. redha  jew la kan .? hehe :)  (------- dlm kategeri BENGANG,sakit HATi !!! ho2 ~_~ No...! Miss Nina*ETA* x dpt masuk kelas la pulak ...noo.!! arggh .! kene tunggu lagi ..! -_- biar jew la .. keke ...>.<


                                              GANAS .!! (Y)
                         
             



                      Why,why ..?!knp,knp ..? "secret ayat" (-------  keke :P mane boleh tahu  .. ^_^ tapi bnde ni dah selesai dgn Si Dia . X pew jng salahkan diri sendiri OK ,! X pew betul latu ape yng KAMU ckp kan tuh .. ^_^Si Dia  maaf kan aq  .. :( OK.! arrghh,! dah la ! buat peningkan kepale jew fikirkan bnde ni ...kan-kan  >.< bnde ni  bukan penting pon  kan-kan .. ^_^  yang PALING penting ialah study .!!! PMR .!! I just want you SMILEY!! jng SEDIH!! oK .. =) *******ingat semue UJIAN yng    Allah S.W.T bagi kpd kite pasti ade kebaikannyew dan hikmah disebaliknyew  =D  

      KAMU setuju .?! o.O penyataan di atas .?! kEkEkE... PEacE .!!! (Y)



                  nobody know I'm sad today :( xnk pujuk kew ..?*ngade



          Eh,KAMU senyum tau ..!! =)

Friday, 3 February 2012

Always Happy .!

         Asalammualaikum semue ..! ape khabar sihat .? qell sihat jew..^^' ermm nk cite pasal ape erk ..? o.O owh.,mase hari Rabu tu kan  sekolah ade buat Majlis Jasa Mu Di Kenang .Erm ..,sedih dah la 3 cikgu yng TOP dah x de..;( dah bersare ...=( yng paling sedih sekali Cikgu Mawi pon bersare.? ohw no..! ramai orang bagi hadiah mnase kat dewan ..:) qell kan pengawas kan so kene buat laluan utk cikgu-cikgu ..perhgg mase tu malu giler..! >.< ha3...tapi yng PALING BESTTT nyew makan gulai LEMBU.! daging die perhh lembut jew...Terime Kasih tukang masak sekalian ..! ^^' hehe PeaCE...TU MASE HARI rabu NOW  mari qell cite ape jadi harini ..hehe >.< tadi qell gi tolong mak cabut  Ubi Kayu .  mase nk tarik tu kan ..nmpk dh tanah retak dlm hati kate "ni mesti besar ni " tengok-tengok ..pERHhh..betul latu BESARNYEW.! ade yng ubi masuk kedalm yng  dalam,dalam,dalam .SANGAT sampai sakit tangan qell ni hu'... du,du,dui .. >.< hehe boleh la bagi kat orang sebelah ckit kan .?! Boleh la malam ni buat kuih .. =D ahh ..sedap nyew sliupp ...yumMy...!! >.< sekarang ni qell dah boleh dah tegur ORANG TU .! xyah dah nk malu2 kan .? PeAcE y0oo.!!

                                            sedap nyew .!