Jack Skellington Link Select

Thursday, 29 December 2011

HAPPY today =D

                       Asalammualaikum..! kowng...ape mcm sihat..?? qill sihat jew..^^' nk cite sesuatu ni jng JALES ok ha3 ><'mase hari ISNIN kan sedare qill datang pastu ayah qill ajak la pegi mkn mlm kat kedai Ikan Bakar tepi jalan.Orang kate kat situ BEST ! So,we all try it.IKAN BAKAR TU SEEEDDDDDDDDDAAAAAPPP SSSAANNNGGATT..! bile cicah ngan sos YNG TERAMAT PEDAS.Qill cicah ckit jew sos tu..PERHGGGGG.!BERAPI MULUT! nasib bek air dah sampai kalu tidak HANGUS MULUT KU.! ha3pastu esok pulak "SELASA" kitowang pegi KB nk beli barng ckit maklum lah nk start skul dah kan2..:) qill N' my mother nk beli baju T-Shirt utk qill so,kitewong masuk dlm PAKSON. Barang kat situ semue nyew "BOLEH TAHAN LA" ha3..><'  and the last day for HAPPIYING"RABU" at Lata Belatan huhuhu..BESTT.! ade gelongsor.Paras air sungai tu meningkat SEDIKIT ! huhu SEJUK giler.! begeletar badanku..h03..but still BESTT.!Air terjun tu CANTIK sangat.!<3 biler dah puas kitowang balik la.Mase kitowang nk balik tu kitewang singgh arr kat kedai mkn .Qill,adik qill  n sedare qill oder MAGGI GORENG and AIR CARROT SUSU.SEDAP..!YUUUMMMYYYY..=D kat situ ade MAGGI KETAM "BAPAK GILER MAHAL!! RM 10 satu pingan .!Aik..=.=' kat cni pon ade "Pulut Ikan Bakar,Pulut Ikan Goreng/Rebus"xingt"ha3,Pulut Pari Bakar and Pulut Pari Goreng/Rebus"xingt" ho3!.mcm2==' but..sedap GILER TUUUUUUUU..!yummy..! ..that all.=D



No comments: